18 juli, 2014

New in / gode fund til pigerne!

fempofw

De fineste shorts fra Name It, i dejlig blød bomuld. Disse er købt i Fields, men lignende kan findes her og her.  



Luna fik i gave et par af de fedeste leopard støvler fra Pom Pom. Et perfekt alternativ til dem Angulus laver (og en anelse billigere). Mine piger passer ikke Angulus, da de har for smalle fødder, så Pom Pom er perfekte hos os.  Disse er ikke købt på udsalg, men du kan lige nu få dem med 50% her.

Også Alma har fået læderstøvler til efteråret, disse er fra GreenComfort. Jeg har aldrig prøvet det mærke før, men er 100% tilfreds med det jeg har set efter at have modtaget dem med posten. 
Hun er super glad for dem allerede og traver rundt med dem indenfor. De er i dejlig blødt læder og med en totalt fin rå-gummisål under. Den fine stjerne-elastik, synes jeg er en ret fin detalje!



Forkids har jeg kun haft nogle få styles af til Alma, da hun var helt nyfødt. Jeg har altid godt kunne tænke mig nogle af de lidt andre modeller til de lidt større piger. Så, da jeg så denne nedsat, måtte den hjem så vi kan prøve den af. Herhjemme elsker vi leopard, som i så mange andre hjem kan det ses :o)

Denne Molo sag, fandt jeg ved et tilfælde i en butik Bahne, rodet sammen med alt muligt blandet. Det er et stort halstørklæde, som jeg forestiller mig skal spændes op på et lærred og så på væggen. Det har et så fint motiv - det minder lidt om Karina Bækkenlund - hvis ikke det er hendes tegning?

Så lidt godt og nyt herhjem til. 


/ SARAH

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.