10 april, 2013

Ich Liebe

Det gik op for mig igår, hvor stor en samling af platter jeg har fra Liebe, designet og kreeret af Susan Liebe - kvinden bag keramik-firmaet.
De stod bagerst i et af køkkenskabene og har faktisk slet ikke fundet vej frem, siden vi flyttede ind sidste sommer. De er alle så fine og unikke og de skal helt sikkert på sigt op at hænge og dekorere på væggen - der kan jeg bedst lide dem.

Når vi som nu bor i et lille kollektiv af to familier og deler alt er der også grænser for hvor meget man kan dominere hele det samlede hjem. Selvom det er rart at bo sammen - glæder jeg mig også til igen at få mine egne fire vægge at administrere og bestemme over.

Lige for tiden er jeg totalt inspireret af de mange fine løsninger som den søde blogger bag denne blog hun poster både på bloggen, men nok mest af alt på Instagram.

// Sarah
Husk at LittlelunaE også er på Instagram - følg os her!

Jeg er helt tosset med den fine platte med stolene - den er så sød og sjov.

Jeg har selv trykt og farvet den med meget mere kaffe og plads til hygge på Liebe's værksted.

Den totale samling af fade.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.