22 marts, 2013

Scotch R*Belle

En anden af mine helt store favoritter i den her sæson er helt klart Scotch R'Belle, det hollandske tøjfirma, der producer og designer tøj til hele familien under navnet Scotch'n'Soda

Jeg har endnu engang samlet mine favoritter for at dele dem med jer. 
En tendens i denne sæson jeg er specielt vild med er det bohemiske look og de mange, mange fine mønstre og materialer der er at se i manges sommer kollektioner. 
Nedenstående er specielt på ønskelisten. (men gad vide om det ville blive godkendt af den lille dame, på baggrund af hvad jeg skrev i indlægget her)

// Sarah
































 #1 Jakke / #2 Tunika / #3 Sweat t-shirt 

OBS! Den flotte tunika, er faktisk også vist i det seneste nummer af online magasinet Keiki, som jeg skriver om her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.