06 oktober, 2014

Introducing this /

JEG ARBEJDER PÅ NOGET NYT -
faktisk noget som jeg har været igang med i det seneste år og som indenfor den kommende måned endelig bliver til en realitet. Jeg har sammen med min familie opbygget en familie virksomhed, der lanceres omkring den 1 november 2014.
Lige for tiden arbejder vi på højtryk med billeder, styling, opsætning af web-shop og planlægning af PR. Jeg er så utroligt spændt på reaktionen og jeg glæder mig så meget til at se og høre folks reaktion på de ting vi gennem så lang tid har arbejdet med og designet.

Udover de produkter vi selv har designet og produceret, har vi også udvalgt lidt lækre sager som supplement på web-shoppen og min lille Alma mus hjalp mig i weekenden med at style og fotografere nogle af dem. Hun bliver så stor og vil så gerne gøre alt det samme som os -
det er så hyggeligt!
 
Heldigvis hjælper min søde mand os med alt fotoarbejdet og det er godt, for puhaa... det er meget arbejde at tage et par rigtig gode billeder!
Vi har samlet det hele og vi glæder os til at vise jer det inden så længe - vi er så tæt på målet og alligevel så meget arbejde at nå endnu -
Men et kort pip fra mig og husk at holde øje med sitet www.ellemark.dk den 1. november 2014.

/ Sarah



1 kommentar:

  1. Hvor spændende. Glæder mig til at se hvad det er du har gang i.

    Der er bare altid meget mere arbejde med det meste end man sådan lige kan se, men når man arbejder på noget man glæder sig til at se i luften er det som om det er lidt nemmere ikke?

    SvarSlet

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.