07 april, 2012

another table in the living room -








Jeg har arbejdet på at færdiggøre endnu et af mine krea-projekter. 
Vi har i noget tid haft en større bord stående i stuen og da pladsen er trang har jeg ønsket mig noget lidt mindre. Derfor blev jeg ekstra glad, da jeg på et loppemarked faldt over et fint lille bord. 
Jeg synes godt om den mint grønne farve og den står rigtig fint til farverne i resten af stuen, så jeg er glad og tilfreds. 

In english:
We have for some time now been stuck with a beautiful but quite large table in the living room and I have for a long time been looking for a smaller one that would fit better and create more space on floor. 
And so I did and I have been painting it a mint green color which I am actually quite satisfied about. It is great that I have the possibility to put it aside when it is not being used.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.